Saturday, October 6, 2012

06.10.2012

Kuu aega on möödas ja kõik on korras. Töö on isegi lihtsam, kui ma ette kujutasin. Lapsed ei olegi väikesed koletised ja kogu kollektiivi omavaheline õhkkond on väga hea. Loodan, et see ei ole ajutine nähtus. Täna otsustasin ma lõpuks, mida oma eluga peale EVS-i peale hakata. Pärast mitmeid-mitmeid tunde interneti otsingumootorit piinates, otsustasin klassikalise massaazi kasuks. Õpingud kestavad kaks aastat (on võimalik ka aastaga ära teha kuid see maksab natuke rohkem).
Täna käisime kõik koos (4 vabatahtlikku: Laura, Celia, Nikki ja mina) DM-is. See on ilutoodete pood, mis on keskendunud võimalikult loodussõbralikele toodetele. Pärast seda tulime koju ja tegime omi asju edasi. Ma tegin süüa (keedetud kana ja spagetid) ning pärast piinasin internetti oma küsimustega homöopaatia kohta. See teema on mind tõsiselt huvitama hakanud, nagu alternatiiv meditsiin üldse. Kahjuks ei ole seda võimalik Eestis õppida (aga näiteks Soomes on võimalik). Soome ma ei tahaks  eriti minna, pigem  Inglismaale näiteks.
Õhtul läheme tutvuma presentatsiooniga töötubadest, mis hakkavad toimuma sellel kuul Cluj.  Võib olla saame seal ka teiste Cluj-i vabatahtlikega kokku.
Homme üritan leida Giordano Bruno tänava, et tutvuda sealse ümbrusega, sest minu ema ja õde tulevad mulle järgmisel nädalavahetusel külla!

Try to keep your head in the game till its fresh, because we are all getting older!

1 comment:

  1. Lisa mõned pildid ka siia, kui Gordano Bruno tänaval ära oled käinud :)

    ReplyDelete